ďťż

Drodzy koledzy...Chce sobie zmienic naglosnienie w mojem Marlenie M-JTD BiTurbo I teraz tak...zastanawiam sie nad glosnikami Blaupunkt albo Herz. Ktore lepsze?? I eszcze pytanko, jakiej srednicy sa glosniki w tylnich slupkach?? Bo jak juz bede wymienial to full opcja. Dodam ze bardzo wymagajacy nie jestem. Nie slucham techno wiec lubudubu mi nie potrzebne a dobry basik. Czy wymieniajac glosniki przydaloby sie zmienic radio?? Mam te fiatowskie na CD - AD 182 H4. Mnie sie wydaje ze dobrze gra (mp3 mi nie trza) (do zestawow daja jakies zwrotnice co to takiego??)


Masz tematy o audio, czego nie poszukasz, w jednym z nich opisałem mój zestaw, co i jak robiłem żeby było dobrze, jakie głośniki zastosowałem itd.

W tylne słupki wchodzi głośnik 83mm czyli qpa, żeby mieć dobry basik to trzeba drzwi wytłumić, zwrotnice są dodawnane do zestawów rozdzielonych ale tych przewaznie lepszych i niestety droższych.

Co do marki to się nie wypowiadam, nie potrzebuje mieć kłótni z grupą zadufanych w xpierdach czy innych pjonierach
jezeli chodzi o drzwi to myslalem o tym: http://www.allegro.pl/ite...area_drzwi.html
szukalem szukalem i nie znalazlem Twojego opisu jaki tam zestaw siedzi
W dziale Car Audio, Alarmy jest temat

http://fiatforum.com.pl/t...-vt934.htm#7245


a no widzisz poczytalem , poczytalem, sami znawcy tematu kluca sie ze hoho
Ja mam hertz i jestem zadowolony. tył dcx 130 (130mm) przód dsk 165 (165mm na dystansie) dsk w komplecie były sykacze, które założyłem w miejsca przewidziane przez producenta, oraz zwrotnice. Zestaw bardzo fajnie gra ale z trosze jest za słabe jest radio mimo, że głośniki nie powalają (80 i 40 W w RMS). W planie jest drugi wzmacniacz albo nowy o większej liczbie kanałów wiec jakoś będzie grać
Ja mam z tyłu w słupkach w tej chwili magnaty bo nie mogłem znaleść innych takich małych głośników o w miarę przyzwoitej mocy żeby nie "harczały" jak jest głośniej.
a na upartego 10cm glosniki w slupki tylnie nie wejda?? Powiedzcie mi jak zrobic zeby radio dzialalo bez przekreconej stacyjki. Kupilem blaupunkta i tylko przy przekreconym kluczyku dziala
Żeby cały czas działało musisz mieć stały "+" bezpośrednio z akumulatora. U mnie w w kostce taki jest (gruby czerwony kabel pin A7), jeśli u Ciebie nie ma to musisz pociągnąć kabelek bezpośrednio z baterii.
Czerwony i żółty z radia połącz razem do czerwonego z karoserii. Tylko potem nie zapominaj wyłączać radia bo rano będziesz bez prądu.
ok, dziekuje bardzo
mam ten sam problem tylko pioneer i fiacie bravo patrzyłem w kostce kurde i n ie mogłem przulukać drugiego zasilającego kabla na stałe czyli trzeba od akumulatora tak perfidnie banalnie ( problem tylko żeby to z sensem puścić ale to można od przed stacyjką się podłaczyc
ja przeciagnalem staly od awaryjnych

Kupilem blaupunkta i tylko przy przekreconym kluczyku dziala
W blaupunkcie wystarczy tylko zamienić miejscami przewody zasilające i radio działa bez przekręconego kluczyka. Włącza i wyłącza się też razem z zapłonem czyli wszystko działa jak w oryginalnym radiu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fisis2.htw.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      Naglosnienie
    Union Chocolate.