ďťż

Drodzy koledzy proszę o radę co mam dalej robić, a chodzi o to, że strasznie długo muszę kręcić aby zapalił, nawet wymieniłem monowtrysk a problem ten sam. Czy wymiana filtra paliwa coś pomoże?


Nie mówie, ze może pomóc ale jeżeli masz zanieczyszczony bardzo filtr to mogły się problemy porobić.
Ale po odpaleniu działa wszystko OK?? Wyłaczysz silnik i odpalisz i chodzi jak trzeba??
Kiedy filtr miałes wymieniany??
Dyzio-00, a jak długo musisz kręcić żeby odpalić? Czy długość kręcenia jest uzależniona od temperatury silnika? Jeśli filtr paliwa zabity to tak MichaelloEs zaznaczył mogą być problemy.
Czy jeśli przekręcisz kluczyk w pierwszą pozycję (bez odpalania) 2-3 razy to później łatwiej zapala ?
Rozrząd się nie przestawił? Nie szarpie/telepie silnik?
Auto kupiłem 5 lat temu sądze że filtr nie był jeszcze wymieniany. Gdy odpali silnik chodzi prawidłowo nie ma żadnego problemu ale długo trzeba go trzymać na rozruszniku, pedał do podłogi.


No wiesz długo to pojęcie względne Może inaczej ile razy jest "chły" rozrusznika zanim załapie ? Bo u mnie zawsze około 5-6 zanim załapie co uważam za normalne.
Tych kłychnięć uważam że jest za dużo ok.10 wcześniej paliłem na dotyk!
To wymień filtr paliwa i zdaj nam relację czy coś pomogło, z producentów polecam MANN albo BOSCH. Koszt około 30zł
No i wymieniłem ten filtr! Nic nie pomogło Co mam dalej robić
moze wlek rozrzadu ci sie zaciera? to czeste w tych silnikach!

[ Dodano: 2009-09-11, 16:45 ]
czy to możliwe że po uruchomieniu motoru jest wszystko wporzo, silnik chodzi idealnie

[ Dodano: 2009-09-11, 16:55 ]
Sprawdź kompresję, jeśli będzie ok to:
Czujnik położenia wału, jak masz możliwość to podmień na chwilkę i sprawdź czy dalej to samo będzie.
Kompresja jest ok. na każdym tłoku po 13,5 żyleta, czujnik jak piszesz przerabiałem ok.
A gaz to Ty masz ?:>
mam
Zakładam że gasisz na gazie i odpalasz na benzynie
A czy jak zgasisz na benzynie i po określonym czasie (czas po którym występuje problem) odpalasz na benzynie to dalej długo trzeba kręcić ?
Zawory od gazu trzymają dobrze ? - przełącz auto na gaz i wypnij wtyczkę (nie ważne którą) od zaworu tego co masz w komorze silnika, auto gaśnie czy chodzi dalej ?
Dyzio-00, miałem podobnie gdy parownik był już kompletnie zajechany.Po zgaszeniu auta zaworki w parowniku (gumowe) były uszkodzone i nadal puszczały gaz przez co silnik był zalewany.Wystarczy jak pojeździsz trochę tylko na benzynie i będziesz wiedział czy to nie to.
Pojeżdziłem kilka dni jak mi radziłeś, auto zaczeło dobrze odpalać, czyli problem musi leżeć w instalacji gazowej! Dzięki za podpowiedż,tylko od czego zacząć? parownika czy zaworów?
Najprędzej elektrozawór nie trzyma, a powinieneś ich mieć 3. Jeden przy parowniku, drugi zaraz na wejściu do komory silnika i trzeci przy butli.
Sprawdzanie/wymianę trzeba zacząć od parownika w kierunku butli.
Ogólnie to te zawory są rozbieralne, a przed jakimkolwiek grzebaniem przy gazie zakręć zawór na butli (tam taki mosiężny jest jak w zwykłej butli gazowej) odpal silnik, przełącz na gaz i poczekaj aż silnik zgaśnie, dopiero teraz będziesz mógł się bawić w gaziarza
Organoleptycznie każdy zawór sprawdzisz podając na wtyczki +12V stałego prądu, jak jest tyk to znaczy że otwiera (działa) ale nie wiadomo czy dobrze domyka.
No właśnie oto chodzi że tykają ale czy się domykają? Tego się chyba nie da sprawdzić? Wychodzi z tego, że najlepiej byłoby ich podmienić?
No właśnie w tym problem że za bardzo nie popodmieniasz :/ W nich często się sprężyny dociskające wyrabiają, albo jakiś syf nie pozwala na domknięcie. Trzeba rozebrać przeczyścić benzyną ekstrakcyjną poskładać porządnie i sprawdzać
czyli rozumiem że są rozbieralne? od którego zacząć?
Dyzio-00, a ile jest przejechane kilometrów na tym parowniku bo moim zdaniem parownik będziesz miał do regeneracji.
zrobilem na nim ok. 40 tysięcy...
Dyzio-00, to nie jest dużo.Zrób jak kolega waho., napisał wyżej o elektrozaworach.I jeżeli to nie przyniesie efektu to wtedy musisz zaglądnąć do parownika.
Budowa elektrozaworu jest tak prosta jak budowa cepa. Cewka elektromagnetyczna, śruba od góry którą wykręcasz, pod nią jest sprężyna (uwaga żeby nie wystrzeliła w kosmos) i trzpień. Powyciągać wszystkie elementy i przemyć

[ Dodano: 2009-09-14, 21:12 ]
Rozebrałem zawór przemyłem i to samo a więc to będzie parownik. Dodam że wkładałem instalacje używaną tak więc nie jestem w stanie dokładnie określić ile jest zrobione na nim kilometrów. Gazu wchodzi mi około 36 litrów, wcześniej robiłem na nim ok. 400 km. w tej chwili wychodzi mi 360.
Skoro była używana to zmienia postać rzeczy.Musisz odczytać dokładny model tego parownika i kupić do niego zestaw naprawczy.Wymyć go dobrze,wymienić wszystkie elementy z zestawu i pojechać na regulację.
Kupiłem zestaw naprawczy do reduktora, rozebrałem, umyłem, złożyłem i pojechałem na komputer, sprawdzono, ustawiono i.... cyka jak szwajcarski zegarek WSZYSTKIM DZIĘKI...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fisis2.htw.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      Słabe odpalanie
    Union Chocolate.