|
Nowy kontrahent
Union Chocolate. |
Podczas wprowadzania nowego kontrahenta pojawia się informacja "Nie można wprowadzić więcej kontrahentów skontaktuj sie z autorem programu " ; po czym pojawia sie okno " Informacja o kliencie". Po wprowadzeniu danych kontahenta i ich zapisaniu pojawia się okno "Dokument sprzedaży" z pustym miejscem dla kontrahenta. W oknie "szukaj" odnajduję kontrahenta dopisuję sprzedany towar i zapisuję dokument. Pojawia się "Wydruk dokumentu sprzedaży". Po kliknięciu na "Wykonaj" pojawia się oryginał faktury z pustym miejscem nabywcy , adresu , NIP-u (nie ma śladu po kontrahencie). Wracam do zestawienia dokumentów sprzedaży pojawiwa sie komunikat "Na dokumencie sprzedaży znajduje się kontrahent, który nie jest zaznaczony jako odbiorca. Mozna to zmienić ......" (Oczywiście j e s t zaznaczony jako odbiorca ). Wchodzę w wystawiony "dokument sprzedaży ". Miejsce na kontrahenta jest puste. W oknie "szukaj" znajduję kontrhenta. Zmieniam typ dokumentu, który samoczynnie zmienił się z faktury na paragon. I znów na fakturze brak nabywcy itd., itd. Kontahent występuje w zestawieniu kontrahentów.
Proszę skontaktować się z serwisem telefonicznie (58) 622-66-00 w godz. 8-16 (pn – pt) lub przez stronę www.fakt.com.pl przez zdalny pulpit – postaramy się pomóc.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plfisis2.htw.pl
|
|