ďťż

Witam

Tym razem mam pytanie związane z alternatorem. Czy tam jest jakieś sprzęgiełko które powoduje że alternator nie ciągnie osi z wirnikiem od razu przy kręceniu silnikiem tylko załancza później? Bo wydaje mi się że jak kręce ręka to występuje jakby takie ślizganie przy mocniejszym ruszeniu kołem napędowym.

Pozdrawiam


Nie ma żadnego sprzęgła, kręci się na stałe.
No to mam jeszcze jedno pytanie, może trochę z innej beczki ale związane z tym tematem. Wie może ktoś jaka jest prawidłowa długość paska wielorowkowego do tego auta, bo znalazłem już 3 długości a sami znawcy części samochodowych w sklepie nie potafią mi powiedzieć który ma być.
Sprawdź nr silnika np. w eperze ( po numerze VIN ) i wtedy z tym numerem idź do dobrego sklepu i kup pasek link do eper


Są różne długości bo są różne wersje osprzętu na silniku. Najlepiej stary pod pache wziąć na wzór do sklepu.
A dużo może się taki pasek naciągnąć i czy wogóle może? Bo tak jak pisałeś Hipo miałem stary pasek( taki z dwóch wymian temu bo ten co teraz miałem to mi rozerwało na strzępy i z niego nie da się nic dowiedzieć już :/ ) ale on był po środku z wymiarami od tamtych dwóch pozostałych co mi w sklepie pokazał kolo, mała rożnica ale jednak jest. A różnica między długościami tych nowych zbliżonych to ponad 20 mm a to dużo mi się wydaje więc nie ma co ryzykować prób i błędów ze złym dobieraniem.

[ Dodano: 2009-08-04, 15:29 ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fisis2.htw.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      Alternator
    Union Chocolate.