ďťż

Witam
Mam takie pytanie co to moze byc.
Gdy jade to tak jak wejdzie na obroty ok. 2500 to zaczyna tak delikatnie buczec i trząśc tak jak np. po drogach gdzie był ściągany asfalt i zostaja roweczki. A byłem kiedys u mechanika i wzioł auto na podnośnik i była zerwana guma (wyglądała jak łożysko gumowe ) a była umieszczona chyba na stabilizatorze poprzecznym i ten gościu ją odcioł i nie wiem czy to nie miało wpływu na te zachowania

[ Dodano: 2009-07-21, 19:13 ]


To jest półoś napędowa a ta guma służy do wyważenia ( jest montowana tylko na dłuższej półosi) jak ci ją odciął to teraz dostaje wibracji. Napisz czy to dzieje się przy pewnej prędkości samochodu czy też tylko przy wchodzeniu silnika na obroty, czy na postoju też wibruje. Jak tak to przyczyny trzeba szukać w innym miejscu.
No tak jak piszesz to jest to a czy jest taka możliwość aby wyważyć spowrotem półoś czy trzeba nową?
rysio84, nie jestem pewny czy to przez odważnik na półosi - w mojej temprze tego nie miałem ( a powinienem mieć ) i nie było żadnych problemów. Może sprawdź opony najpierw i wyważenie kół.


raczej nie koła bo to by telepało bardziej a to jest tylko na ok. 2500 obr. i potem przestaje
a to ewidentnie po usunieciu tej gumy
ja na twoim miejscu poszukał bym czegoś podobnego wiem że w niektórych modelach są te obciążniki skręcane może uda się coś dobrać nawet tylko po to żeby sprawdzić, podjedź na jakiś szrot czy nie maja czegos takiego z jakiejs zgiętej półosi (zobacz z opla z tego co sprawdziłem ten obciążnik jest skręcany). Nie w każdym samochodzie i nie na każdej półosi jest to montowane

[ Dodano: 2009-07-22, 23:58 ]
byłem na wyważaniu i dalej jest buczenie no praktycznie na każdym biegu przy ok. 2500 obr. także chyba na szrot i wymiana
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fisis2.htw.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      Buczenie, drganie
    Union Chocolate.