ďťż

Witam
Kiedyś na forum była odpowiedź pracownika FAKT-u, że funkcję "Mail do serwisu" w oknie archiwizacji można wykorzystać do przesyłania danych np. na domowy komputer, co pozwoli na wieczorna pracę na FAKCIE. Wystarczyło ponoć w miejsce adresata, zamiast waszej firmy, wstawić adres domowego komputera. Próbuję z tego skorzystać, ale bez efektu. Poczta nie przechodzi. Co robię źle? jacek


Mail powinien przejść do Outlooka i zostać natychmiast wysłany (przy domyślnych ustawieniach). W niektórych wersjach Outlooka mail jest widziany jako wiadomość przychodząca zamiast wychodząca - jest to błąd Outlooka - proszę sprawdzić skrzynkę odbiorczą. Jeżeli jest tam mail to proszę wysłać go używając f-cji prześlij dalej.
Powodów może być kilka, np. brak prawidłowo skonfigurowanego programu Outlook Express lub wysyłanie wiadomości większych niż przewiduje ograniczenie Pana skrzynki, co do wielkości wysyłanego/odbieranego listu. Proszę w tej sprawie skontaktować się z naszym serwisem telefonicznie (58) 622-66-00, postaramy się pomóc.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fisis2.htw.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      przesył danych
    Union Chocolate.