ďťż

Nie mogę sie doczytać na forum, a interesuje mnie sposób rozpisania w Fakcie następującej sytuacji: pracownicy otrzymują wynagrodzenie z przesunięciem miesięcznym, tj. za listopad otrzymują w grudniu itd. ale w grudniu wypłacono częściowe wynagrodzenia np. po 1000 zł. w tym samym miesiącu, a resztę w styczniu. Jak to rozpisać, żeby się nie pogubić w częściówkach i mieć poprawne naliczenia podatkowe?

Pozdrowienia.


Naliczanie płac w Fakcie podporządkowane jest wymogom prostoty obsługi, jak i poprawności naliczania składek ZUS i podatków od wypłat w danym miesiącu. Wynikiem kompromisu jest ograniczenie nie pozwalające jednemu pracownikowi za dany miesiąc naliczyć jednej wypłaty w bieżącym, a drugiej w następnym miesiącu. Można sobie z tym poradzić:
1. Ustawić pracownikowi wypłatę w następnym miesiącu.
2. Wypłatę na miesiąc bieżący wystawiać w miesiącu poprzednim (cofając się o miesiąc).
W KPiR będzie to w całości poprawne, w księgach handlowych będzie wymagało korekt przez PK.
Oczywiście wszystko z zachowaniem ustawienia w Opcjach płac:
Wiele wypłat w jednym miesiącu,
które często niesie z sobą zwiększenie ilości blędów w obsłudze (istnieje możliwość mimowolnego wprowadzenia dodatkowej wypłaty- trzeba uważać na numer obsługiwanej wypłaty i wprowadzać wypłaty kolejno 1 pierwsza 2 druga itd.).
A jak drukować listę płac ?

[ Dodano: Pią 04 Sty, 2008 ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fisis2.htw.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      księgowanie wynagrodzeń
    Union Chocolate.