ďťż

WITAM, mam problem z urlopami, może robię coś nie tak, a mianowicie:
1.wpisuję zakres urlop w zasiłki chorobowe i innne np. 2-5.01.09
2. na karcie godziny pracy/oczywiście po zaznaczeniu dni pracujących i godzin pracy/robię przepisz z zasiłków i wykonaj

zaczyna się problem na karcie pracy program zaznacza mi 4 dni urlopu 2,3,4,5 oraz dopisuje godziny przepracowane, pomimo że pracownik miał wolne.
Proszę o pomoc.
Z góry serdecznie dziękuję.


Potwierdzam ten problem. U mnie również występuje.
Proszę o kontakt (058)6226600wew.14. W sprawdzonym identycznym przypadku wyniki mam poprawne poza zaznaczeniem urlopu w dniach wolnych od pracy w ewidencji czasu pracy. Jest to przejściowo występująca usterka, która w następnej wersji powinna być usunięta, a wprowadzona została poniekąd rozmyślnie dla prostszego i prawidłowego wykonywania innych funkcji programu, do czasu kompleksowego rozwiązania problemu odczytywania przez program okresów nieskładkowych. Za przejściowe utrudnienia przepraszamy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fisis2.htw.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      urlopy
    Union Chocolate.