ďťż

Witam. Mam pytanie, a nawet dwa. Po pierwsze czy dużo jest roboty aby przerobić lusterka z ręcznych na elektryczne? Trzeba ciągnąć zasilanie czy już są kabelki pociągnięte (pytam bo w niektórych autach instalacje jest pełna i potem tylko wpinają odpowiednie wtyczki.
Po drugie jak ściągnę zegary, aby je wyczyścić i założyć aluminiowe ringi to będę musiał potem jakieś błędy kasować albo mogę mieć jakieś inne problemy?


szela, też robię przymiarkę do montażu elektrycznych luster w samochodzie i z tego co badałem temat to:
- problemy mogą stworzyć gniazda w drzwiach bo jakieś takie dziwne wtyki dają i trzeba łączyć na partyznata zapałkami
- niekiedy faktycznie pociągniętka jest cała instalka tak że tylko się wpinasz
- zazwyczaj jest tak że wiązka jest tylko pociągnięta przez drzwi. Ja np nie mam w ogóle żadnej wiązki.

Osobiście rozwiąże to chyba na zasadzie takiej że zrobię wiązkę całościowo czyli od lusterka do sterowania bez łączników, wszystko podepnę pod + stacyjki, bezpiecznik wepnę w któreś wolne gniazdo w skrzyneczce bezpiecznikowej albo przy samym włączniku.

Co będzie potrzebne to:
- przedewszystkim lusterka :] najlepiej podgrzewane
- panel sterowania lusterkami
- kiladziesiąt metrów kabla linki myślę że przekrój 1,5mm powinien wystarczyć
- i najważniejsze to dekle żeby nie było dziurek po manualnym regulowaniu
- no i pewnie z pół dnia wolnego

Co do zegarów to pewnie jeśli odłączysz akumulator nie powinno być żadnych błędów
Witam. Jeśli chodzi o zegary to najlepiej odpiąć akumulator natomiast jeśli już nie chcemy odłączać akumulatora to pamiętać że przy wypiętych kostkach z zegarów nie przekręcać kluczyka w stacyjce bo będzie się poduszka świeciła. Pozdrawiam
Zacząłem nad tym myśleć bo za 250zł mogę kupić cały komplet z deklami, sterowaniem i wszystkim innym w moim kolorze także jest prawdopodobieństwo że szybko się z tym uwinę. No to chyba się wezmę za to bo nie wygląda aby było aż tyle roboty, a jakbym miał problem z oryginałom instalacją to podobne pod stacyjkę.
Dzięki za pomoc i powodzenia przy robicie, jak kupię i zrobię to napisze.

Co do zegarów to w poprzednim aucie, aku nie odpiłem, ale kluczyka też nie odpinałem a poducha i tak się zaświeciła. Dlatego pytałem co zrobić. Odepnę aku i myślę że problemów nie będzie


przy odpiętym aku nie powinien się błąd pojawić

Odepnę aku i myślę że problemów nie będzie Zembrowicz pisze że po 30 minutach pod odłączeniu aku centralka poduchy się wyłącza (?) więc dla pewności dobrze będzie poczekać te 3o minut i np uzupełnic elektrolit w organiźmie jakimś browarkiem :]
Poczekam nawet 45 Odepnę aku i zabiorę się za coś innego, w aucie zawsze jest co robić. Dzięki chłopaki za pomoc.
Proponuję zdjąc tapicerkę z drzwi i sprawdzić czy są kable wyprowadze bo jesli nie to będzie niezła partyzantka z poprowadzeniem kabli ze wzgledu na złącze drzwi-słupek.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • fisis2.htw.pl


  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

       
     
      Lustek elektrycznie
    Union Chocolate.